17.11.16

Creativa Barcelona and shadow box class!

Hi there!

As I told you in my last entry, I went to Barcelona for some days to visit friends and family, but also because there was a convention (Creativa Barcelona) that I like to attend every year. The convention is four days long and is not only about scrapbooking. There are also stands with sewing products, crochet and knit, ... This year I bought a lot of wood things (that you will see done in future publications on my blog) and a lot of chalk paints. Also a lot of scrapbooking things, of course! I'm so happy with all my purchases. I went to the convention with my friends and I had a lot of fun too.

On Friday morning, my friend Lydia and I, teached a class for 20 people (not in the convention, in Blokum, a scrapbooking shop in Barcelona). She teached how to make the beautiful canvas with a bicycle and I a Christmas shadow box. We had a lot of fun! The girls couldn't finish both projects because there was a lot to do and we didn't have enough time, but we spend a nice morning togheter. Also the girls from the shop were really amazing and sweet.

You know what? Take a look at the pictures below and enjoy it.

See you soon!

Hola!

Tal com et vaig dir a la meva última entrada, me'n vaig anar a Barcelona uns quants dies per visitar els amics i la familia, però també perquè hi ha una fira (el Creativa Barcelona) a la que m'agrada assistir cada any. La fira dura quatre dies i no és només sobre scrapbooking. També hi ha stands amb productes de costura, ganxet, mitja, ... Aquest any he comprat una pila de coses de fusta (que veuràs fetes en futures publicacions en el blog) i una pila de chalk paints. També una pila de coses d'scrapbooking, per descomptat! Estic molt contenta amb totes les meves compres. Vaig anar a la fira amb les amigues i ens ho vam passar molt bé. 

El dissabte pel matí, la meva amiga Lydia i jo, vam donar una classe per 20 persones (no a la fira sinó a Blokum, una botiga d'scrapbooking a Barcelona). Ella va explicar com fer un preciós canves amb una bicicleta i jo una shadow box de Nadal. Ens vam divertir moltíssim! Les noies no van poder acabar cap dels dos projectes perquè hi havia molta feina per fer i no vam tenir temps suficient, però vam passar un bon matí juntes. Les noies de la botiga van ser super maques i dolces.

Saps què? Et deixo amb les fotos a sota perquè vegis com ens ho vam passar. Fins aviat!











6 comments:

  1. Va ser fantàstic Sandra! Una càrregada de piles impressionant. Ja espero el proper cap de setmana per tornar-hi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si! M'encanten aquests caps de setmana amb vosaltres. Ja falta poquet pel pròxim!! Visca!!

      Delete
  2. Un dia genial !! Que be ens ho vam passar !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sempre ens ho passem bé quan ens trobem! Som collonudes! :-)

      Delete
  3. Moltes gracies per donar-nos l'oportunitat de poguer fer aquests tallers tant a tu com a la Lydia!! Sou unes bones mestres!!
    Com sempre, ens ho vam passar genial!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gràcies a tu per tot el que et curres!! Un cap de setmana genial com sempre al vostre costat. Tres dies i ens tornem a veure! T'estimo!

      Delete