21.11.16

Bookmarks for Cesca

Hi there!

One of my best friends, Cesca, collaborates with ONGs to help people (specially kids) with diseases. She is an amazing woman! One of the many ways that she tries to get money is by selling things. So, to collaborate in the distance, I decided to make some bookmarks so she could sell them and get some money to help a little boy.

You can watch a video of the process down below. Also, I'm so sorry, but I was so concentrated doing the bookmarks that I forget to take a single picture of them, but you will see them in the video. The supply list is at the end. Hope you like it and get inspired. Have fun and enjoy the video!

Hola!

Una de les meves millors amigues, la Cesca, col·labora amb ONGs per ajudar a gent (especialment nens) amb enfermetats. És una dona maravellosa! Una de les moltes maneres en que intenta recollir diners és venen coses. Així que per col·laborar a la distància, vaig decidir fer uns punts de llibre perquè ella els pugui vendre i obtenir diners per ajudar a un nen petit.

A sota tens un vídeo del procés. També, em sap greu, però estava tan concentrada fent-los que em vaig oblidar de fer una simple foto dels punts de llibre, però els veuràs en el video. La llista dels materials està al final. Espero que t'agradi i que t'inspiri. Diverteix-te i disfruta del vídeo!

 
Suplies:
- Avery Elle: Bookmark
- Mama Elephant: Bear Hugs & Cub Cuddles
- Archival Ink: Jet Black 
- Derwent Inktense pencils

No comments:

Post a Comment