5.12.14

Santa - Happy Holidays

Hi there,

It seems that everybody started making Christmas cards.... and so do I!

I made this card inspired in THIS die set that I don't have (snif...). I always feel that I don't have enough stamps, dies, card stock, pens, inks... don't you? But, as money don't grow in threes (or don't grow in my threes) sometimes I need to improvise with what I have (my mother would say that I have enough, for sure... xD). So this is the final result! The supply list is at the end. Hope you like it and get inspired. Have fun!

Hola,

Sembla que tothom ja ha començat a fer postals de Nadal... i jo també!

He fet aquesta postal inspirada en AQUEST set de dies que no tinc (snif...). Sempre sento que no tinc suficients segells, dies, cartulina, retoladors, tintes... tu no? Però, com que els diners no creixen en els arbres (o no creixen en els meus arbres) a vegades necessito improvisar amb el que tinc (la meva mare diria que tinc suficient, segur... xD). I aquest és el resultat final! La llista dels materials està al final i el botó de traducció a la dreta del blog. Espero que t'agradi i que t'inspiri. Diverteix-te!





Supplies:

- Embossing powder: Wow! - Red Glitz
- Sentiment: Lawn Fawn - love you a latte
- Dies:
           - For the beard: Sizzix - Frames, Decorative #2
           - For the buckle: Sizzix - Labels & Stitched Frames

No comments:

Post a Comment