27.12.14

Boys and Girls Christmas tags

Hi there!

Sometimes I really don't know what to buy for my mother for Christmas. She always says that she doesn't need anything but... how could I celebrate Christmas without a present for her? This year I decided to make some nice things she can use, like these little tags. I made 8, 2 of each kind. I love to combine stamps of my favorite brands and these tags make me smile. I traveled to Barcelona some days ago and I gave it to her, because this year I will be in Denmark for the holidays. So now she can use it to decorate her Christmas' presents.

The supply list is at the end. Hope you like it and get inspired. Have fun!

Hola!

A vegades realment no sé què regalar-li a la meva mare per Nadal. Sempre diu que no necessita res però... com podria celebrar el Nadal sense un regal per ella? Aquest any he decidit fer-li algunes coses maues que ella pugui fer servir per Nadal, com aquestes petites etiquetes. N'he fet 8, 2 de cada. M'encanta combinar segells de les meves marques preferides i aquestes postals em fan somriure. Vaig viatjar a Barcelona fa uns dies i li vaig donar, perquè aquest any estaré a Dinamarca per Nadal. Així que ara les pot fer servir per decorar els regals de Nadal.

La llista dels materials està al final i el botó de traducció a la dreta del blog. Espero que t'agradi i que t'inspiri. Diverteix-te!




Supplies:

- Colored with: Spectrum noir
- Mama Elephant stamps: In my heart
- Lawn Fawn stamps and dies: stitched scalloped borderstag, you're it and hats off to you

No comments:

Post a Comment